Saturday, February 16, 2013

Världens finaste referens för mitt personliga årshoroskop!

För en dryg vecka sedan fick jag ett mail om jag kunde tolka Ann´s årshoroskop. Ann hade hittat till Lovable men vi hade aldrig haft kontakt innan hennes mail. Jag satte igång och fick en sådan där härlig känsla i bröstet när jag tittade på planeternas rörelse genom de olika husen och tecknen. Där fanns massor av möjligheter och jag knattrade på så att tangenterna glödde när jag skrev den personliga tolkningen av vad som väntar Ann under det kommande året. 

Och så skickade jag det. Jag ber alltid om en referens eller kommentar, mest för att jag själv ska veta om jag är på rätt väg med de här personliga årshoroskopen, eller om jag kanske bara ska göra något annat... 
Idag öppnade jag mailen och fick den här fina kommentaren:

"När jag hittade din blogg blev jag fascinerad över det härliga sättet att uttrycka astrologin, till och med de små stroferna av engelska kändes rätt och jag har väldigt svårt för swenglish i skriven text.
Av en händelse hade jag sett att planeternas rörelser var extra intressanta just nu och att jag gärna skulle vilja veta lite mer om hur det skulle påverka mig. Därför sökte jag för att se om jag kunde hitta någon som kunde ställa ett årshoroskop åt mig.
När jag fick horoskopet var det många saker som föll på plats och var helgjutet rätt i hur jag upplevt färden till jag hamnat där jag är idag (under den tidsperiod som togs upp bakåt och för födelsehoroskopet) och de goda råden från födelsehoroskopet och årshoroskopet känns välgrundade. Eftersom det som varit redan berättats för mig så väl, och det av någon som inte känner mig alls, så kan jag inte annat än vara förvissad att den glimt av framtiden jag fått nedtecknat på ett papper också är väl utlagt. Du presenterar på ett nytänkande och trevligt sätt med kunnighet i botten så det var trevligt att läsa och lätt att förstå."

Ann 

Vill du också få ditt årshoroskop tolkat? Eller kanske ge bort det i födelsedagspresent till någon du tycker om? Maila mig då gärna på lovableblog@gmail.com så berättar jag mer. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...