Monday, April 29, 2013

Advanced Night Repair- Elizabeth Hurley´s secret to eternal beauty

Estée Lauder Advanced Night Repair
Den här produkten, Advanced Night Repair från Estée Lauder, står högt på min önskelista just nu. Elizabeth Hurley som arbetat många år med Estée Lauder säger så här i en intervju i Harper´s BAAZAR om krämen som gör underverk:

"...if I had to choose any Estee Lauder product, ever, I’d have to choose the Advanced Night Repair – it’s a phenomenal cream. When I joined the company there was a wonderful scientist who used to work in the development in Paris called Daniel Mays and the first thing he said to me was, "never stop using Advanced Night Repair, you’ll never regret it" - so I haven’t stopped using it, and it is wonderful. "

46 år och fortfarande underbart vacker- bara att testa hennes skönhets-knep!


2 comments:

  1. haha jag vi dras verkligen till samma saker, precis detta quote från Elisabeth Hurley och Advanced Night repair har jag också publicerat, för några månader sedan:) Jag är slav under ANR, har använt det sedan jag var 35 år. Love it! Och vågar inte sluta...kram

    ReplyDelete
  2. Ja, det är hur kul om helst! T ex ser jag att du läser "May Cause Miracles" och också tipsade om eventet med författarinnan (så himla sugen men kan inte tyvärr...)den boken vill jag också läsa. Jag har inte läst hennes -ing bok men jag tror att jag skulle starta med May Cause Miracles i alla fall. Jag älskar sådan här litteratur. Info och personliga insikter är guld värda och så inspirerande! Happy Valborg och kram till dig! Helena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...