Wednesday, April 17, 2013

On the Cover of a Magazine

Jag har beställt omslag till de kommande böckerna på Amazon.
Jag skrev till min art director att min kriminal novell  behöver en look som ser ut som Mr Grey meets serial killer on the cover of a magazine. Fantastiskt vad man kan hitta på. 

Ni får snart se resultatet. Nästa vecka som det ser ut nu.

För övrigt browsar jag Elance.com efter någon som kan sköta proofreading/editing av min novell. Låt oss bara säga att min skrivna engelska lämnar mycket att önska.

Så här såg det ut när jag tappert startade med att översätta på ett hotellrum i Innsbruck. Jag fyllde halva blocket och nu ska eländet bara skrivas in i datorn. Tittar ni noga ser ni titeln på mästerverket; The Guardian Angel.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...