Tuesday, April 2, 2013

Månadshoroskop april 2013 och påsk på Gotland

Första april kom och gick lika fort. Jag skyller allt på påskhelgen som firades på Gotland. Blåsigt värre men underbart med en resa mot sydligare breddgrader.

Månadshoroskop för  april 2013 hittar ni som vanligt hos Susan Miller på Astrologyzone.

Imorse lämnade jag och maken Gotland med färja och jag fick äran att köra hem min svärmors mycket fina bil som skulle tillbaka till fastlandet. Jag är fortfarande nöjd över att jag inte trillade av färjan med båten, skrapade lacken eller annat typiskt-mig-aktigt beteende.

Det kommer en och annan fråga om jag slutat skriva, eller vad jag egentligen håller på med? Det är helt rätt att det varit tyst på den fronten ett tag men jag ska strax skriva ett separat inlägg om vad som egentligen sker. Tills vidare en bild från påsken; ägg, ägg, ägg...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...