Friday, December 21, 2012

Förlaget: Ja, visst hinner vi svara dig innan jul.

När jag för en dryg månad sedan ringde ett av förlagen som fick mina manus i maj fick jag höra att, även om de ännu inte hunnit titta på det jag skickat, ett svar innan jul verkligen skulle hinnas med.

Idag är det ju domedag och verkligen innan jul,  så nära som man bara kan komma när det gäller arbetsdag, men jag tror inte att det kommer att komma något svar. Det kan ju vara positivt på det sättet att förlaget kanske valt att låta lektörer läsa. Detta är alltså trilogin vi talar om.

Sen är det deckaren som är utlagd på flera lektörer sedan i oktober. Det har jag fått mail om från förlaget. Det überhyggliga förlaget som jag hoppas så mycket på.

Är den här tystnaden positiv eller vad ska man tro?

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...