Friday, December 7, 2012

Goodiebag- ett resultat av Magin!

Jag fick en fin present av Nahrin på Milagro de Nahrin, häromdagen. Goda chokladpraliner, väldigt glammiga örhängen och massor av trevliga broschyrer angående brudmode att bläddra runt i:


Sedan jag började läsa Magin av Rhonda Byrne måste jag erkänna att något har hänt. Jag har inte följt hennes dag-för-dag schema utan tagit de övningar hon nämnde lite i den ordning som jag kände för. Och har det fungerat? Verkligen! Jag har aldrig fått så mycket fina presenter, helt oväntat! Checkar och julgåvor trillar även de ned genom brevlådan och jag har till och med vunnit på lotto!

Behöver jag säga att agenten med det positiva svaret kom två dagar efter att jag började med en riktigt stark inledning på tackandet á la Magin? Jepp. Tro´t det eller ej, men livet har tagit en mycket positiv vändning sedan jag började praktisera tacksamhet på en nivå som jag aldrig riktigt har förstått tidigare. Magin fick mig verkligen att förstå Hemligheten med lagen om attraktion och nu händer det roliga saker varje dag!

Jag rekommenderar Magin till alla som vill få saker och ting att börja hända, och det pronto!

7 comments:

  1. Ok kanske skall läsa denna då...läser ju allt annat i den kategorin men blev lite "trött" på Ronda Byrne efter the secret...kanske en revival nu? Ha en härlig helg! Kram Caroline

    ReplyDelete
  2. Ja gör det Caroline! Jag har läst de andra två böckerna samt massa annan litteratur på samma tema men först efter att ha läst Magin förstod jag knepet som jag inte gjorde förut. :-) Kram och Happy Weekend! Helena

    ReplyDelete
  3. Låter som något jag borde ta tag i pronto ...

    ReplyDelete
  4. Detsamma händer mig, det är verkligen helt otroligt! Magin och tacksamhet är verkligen nyckeln till framgång. Kram!

    ReplyDelete
  5. Helena, du har fått en award av mig! Kom över och se och hoppas du tar emot den då jag ser fram emot att läsa dina svar! kram Caroline

    ReplyDelete
  6. Looks like a very nice bag :D !!!

    ReplyDelete
  7. Hanna- Absolut! Magin är verkligen magisk! ;-)
    Anneli- Vad roligt att vi läst den nästan samtidigt och tycker att den fungerar! Har aldrig haft ett sådant enormt flyt måste jag säga!
    Caroline- Åh, vad gulligt av dig! Vad glad jag blir! Tack!
    Julye- Thanks! It was filled with sweets, bridalmagazines and earrings that sparkle! Couldn´t be happier! :-)

    Hugs! Helena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...