Saturday, September 1, 2012

Vackra höstdagar- var är ni?

När jag var ute och shoppade till Simona Ahrnstedt i torsdags så köpte jag även en fin liten sak på Massimo Dutti. (Jag vet- det var det där med icke-konsumtion, men detta inhandlades på ett presentkort som, till mitt försvar, går ut snart. Jag har ju faktiskt inte heller spenderat och då måste jag fortfarande ligga inom gränserna för vad som accepteras, eller hur?)

Nåväl, bild på vackra påsar och sedan, ta-da, den härliga ponchon! Jag hade tänkt att ha den på mig på, t ex en vacker höstdag då man har picknick i Humlan med Debutantbloggare. Nu blir det nog inte så, snarare galonbyxor och paraply. Men ändå. Första tecken på sol och hög, klar luft, så kommer jag att svepa in mig i den och leka modevecka i min ensamhet på någon avlägsen grusväg i Sörmland.


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...