Monday, October 22, 2012

6 förlag kvar

Jag kan meddela att det är 6 förlag kvar. 6 rätt stora förlag. Ett förlag har sagt att manus är intressant men att inget beslut har tagits ännu. Ett annat har lagt ut manus på fler lektörer efter ett första positivt lektörsutlåtande. (Jag har inte fått ta del av utlåtandet men fått besked om att det var positivt.) Övriga förlag har det varit tyst från. Tiden från inskickning till dags dato varierar dock. Vissa av förlagen har haft manus i nästan 6 månader och några så lite som 2 månader.

För att inte förgås av spänning och då jag är rätt trött efter maximala, kreativa ansträngningar på sistone avser jag nu att börja med heminredning. Jag när en liten dröm om att få fixa i ordning ett riktigt skrivarrum åt mig själv och det kanske är dags att ta tag i det nu?

2 comments:

  1. Spännande! Håller tummarna att de går vidare!
    Ett skrivarrum låter inte helt fel, kör på det =)

    ReplyDelete
  2. Det låter ju positivt, jag håller tummarna!
    Kram!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...