Friday, October 19, 2012

Numerologi och höstfint på trappan

Jag hittade en rolig sida om numerologi igår. Här kan man gå in och knappa in sina födelsedatum och sedan se både vad det är för typ av numerologisk år man går igenom, men även typ av dag och månad. Det brukar stämma rätt bra, även om jag inte är lika galen i nummer som stjärnor.

Jag befinner mig i ett år 22, ett mästarår och det låter ju toppen det som sades:

"The 22 Personal Year
This year could be the year you find fame and fortune! It's a year that has the material power of an 8 Personal Year but with the visionary power of an 11 Personal Year. This is the year you should aim to put into action grand plans. If you have a talent for something this is the year to show it off and benefit from it. Your vision and power this year can lead to great things that could elevate you above all others.
The 22 Personal Year is a master number which can revert back to a 4 Personal Year (2 + 2 = 4). Be sure to also take this into consideration. "

Av denna framgång syntes dock inte mycket idag. Jag planterade lite kål i två pottor på trappan. Inget mer grandiöst än det.



Happy Friday!

2 comments:

  1. Finfint på trappan, själv försöker jag hålla ljungen vid liv och gräsmattan fri från höstlöven som verkar ramla av i skov - följer inte mitt tidsschema alls:)
    Glöm inte bort hur fantastisk du är!!
    Kram!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...