Monday, October 8, 2012

"Vad hände egentligen dig på bokmässan?"

Det kom en fråga; " Vad hände egentligen dig på bokmässan?". Frågeställaren menar så klart the juicy stuff, för en aspirerande debutant alltså, det vill säga; Hände något i relation till mina bokmanus?

Jag vet inte om mitt svar är särskilt juicy, men här kommer en sammanfattning:

* Jag fick tillfälle att träffa flera förläggare som jag hittills bara talat med på telefon eller mailat med. Det kändes stort.
* Ett synopsis fick jag lämna över till förläggare på bokmässan.
* Två mail fick jag efter/i samband med att artikeln i Metro Göteborg publicerades på bokmässans "fack-dag", torsdagen. Två mycket intressanta och glädjande mail kan jag berätta.

I övrigt kan jag inte säga så mycket, men detta, kära X, är det som verkligen hände. Ska det ta mig och mina bokdrömmar framåt ytterligare? I hope so, queridas!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...