Wednesday, October 31, 2012

Lovable 1 år!

Idag är det ett år sedan jag startade Lovable! Det ska naturligtvis firas med en bröllopstårta. Jag väljer denna skönhet, Ruffle Wedding Cake från Craftypie. (Kika in där för fler vackra tårtor i samma stil.)



Lovable har idag många dagliga besökare från Sverige men även från många andra länder långt borta. Brudklänningarna, och särskilt de från Pronovias, gör blivande brudar alldeles lyckliga tydligen! 

Det känns stort och roligt att få skriva för läsare som återkommer. Roligast av allt är alla de nya vänner jag fått genom cybervärlden. Ni, kära vänner! Det har betytt väldigt mycket att få kontakt med alla er som när drömmen om att ge ut en bok, som kanske rent av redan har gett ut böcker och ni som är på god väg med kontrakt som precis tecknats med förlag. Jag ser fram emot att få fortsätta läsa om era äventyr och hoppas även få bjuda på ett eller annat själv. Tack för alla era fina kommentarer och pepp i svaga stunder! Idag bjuder jag er alla att ta en tårtbit med mig och höja glasen för Lovable!

Inför året som kommer utlovas naturligtvis mer brudmode och bok- och skrivrelaterade äventyr här på bloggen. Astrologi, spökerier och hälsotrender ska inte utebli heller.

Happy Wednesday, queridas!

5 comments:

  1. YUM! Tack för tårtbiten. Noterar att det numera i din live-feed faktiskt står rätt om var jag sitter någonstans. Inte i Varberg längre. ;)

    ReplyDelete
  2. Grattis grattis! Den där tårtan vågar man inte skära i, men okej jag tar såklart en bit!

    /Anna

    ReplyDelete
  3. Hurra!!! Klart vi ska fira! Skål! och vilken god tårta!

    ReplyDelete
  4. Hanna- Jamen toppen, äntligen! Hoppas vi kan äta tårta eller andra goda bakverk i Stockholm snart!
    Anna- Tack, vad du är snäll! Jag glufsar i mig din bit också då! :-)
    Kati- Tack snälla Kati, min troligen första bloggkontakt, vad roligt att vår cybervänskap hållit i ett helt år redan!
    Många kramar till er alla!
    Helena

    ReplyDelete
  5. Stort grattis på 1-årsdagen! Du gör ett väldigt bra jobb med Lovable =)Kram!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...