Friday, October 26, 2012

Tre dagar kvar till fullmånen i Oxen- Kunglig förlovning och Marchesa for a royal bride

Det är nog ingen slump att nyheten om den kungliga förlovningen eklaterades just innan fullmånen den 29 oktober. Ska man tro stjärnorna började tankarna kring det hela vid nymånen, för sex månader sedan.

Den här fullmånen är vacker, den leker väl med både Pluto (tranformation) och den livskraftiga Solen. Vad som än sker från och med idag till och med den 2 november kommer vara positivt och STORT.

Extra glad över en kunglig brud, tillåter jag mig att föreslå denna vackra brudklänning från Marchesa till Prinsessan Madeleine. Lovable, eller hur queridas?




2 comments:

  1. Men äsch, bara för att jag var kaxig och minsann skulle tala om för världen hur det ÄR, så tänker de flesta av mina vänner fira Halloween den 3e november ... Nänänä, säger jag surt och firar imorgon samt på onsdag. Sedan får det vara nog. ;)

    ReplyDelete
  2. Idag, tisdag, ska jag karva i min pumpa och förhoppningsvis skapa ett litet monster! .-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...