Monday, October 15, 2012

Dirty Dancing på China och modevisning på Auktionsverket


Igår gick jag och maken på Dirty Dancing på China Teatern. Föreställningen var helt fantastisk! Om ni älskade filmen, som jag, tycker jag att ni ska ta chansen att gå och se historien på scen också. Och nej, Johnny kan aldrig bli Johnny igen, men det är fantastiskt dans, fina retrokläder och smarta scentrick för att uppleva allt från balansträning på stockar, ängar och i vatten. Linus Wahlgren, i rollen som Johnnys kusin, briljerar, likaså Baby och hennes syster. Don´t miss!

Efteråt hamnade maken och jag på Stockholms Auktionsverk på Nybrogatan där butiken Austrian Look hade modevisning och alla var där. Vi slank in och hälsade snabbt på ägarinnan till butiken och sedan hem igen. Vackra kläder och finfina smycken för den som älskar den vackra österrikiska klädstilen.

2 comments:

  1. Jag såg Dirty Dancing tidigare i år. Den slår inte filmen men ack så bra ändå =)

    ReplyDelete
  2. Så rätt du har Emmelie! :-) Kul att ha sett den som musikal i vilket fall! Kramar Helena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...