Thursday, October 4, 2012

Min artikel i tidningen ALLAS!



Artikeln om det spiritistiska mediumet, som jag arbetade med i somras, kommer att publiceras i nummer 44 av tidningen ALLAS. Datum då numret släpps är den 25 oktober.

I samma veva har Sjuans nya storsatsning "Livet på andra sidan" premiär:

"I nya realityprogrammet Livet på andra sidan får tittarna en inblick i tre mediers liv. Medierna bjuder in tittarna i såväl deras vardag som arbete och tittarna får även stifta bekantskap med de klienter som av olika anledningar söker sig till dem."

En väldigt spooky inledning på hösten, eller hur queridas?

3 comments:

  1. Vad kul! Det numret ska jag absolut köpa. Och i det numret som är ute nu, finns en lång artikel om mig. :)

    ReplyDelete
  2. Härligt! Ser fram emot att läsa artikeln.

    ReplyDelete
  3. Vad spännande Hanna, det måste jag kika på!
    Hope you like it, Emmelie!
    Kramar till er båda!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...