Tuesday, October 30, 2012

Debutantbloggare 2013

Jag såg att Debutantbloggen söker nya bloggare inför 2013. Förra året hade jag precis startat Lovable, hon fyller faktiskt ett år imorgon, och jag gjorde mig vid den här tiden bekant med så många bokbloggar som möjligt. När Debutantbloggen sökte sina bloggare för år 2012 minns jag att jag drömde och hoppades att jag kanske skulle kunna vara en av de sökande i år.

I år, ett år senare, står jag inför helt andra typer av ansökningar men jag kommer att följa Debutantbloggen med lika stor spänning och intresse som alltid.

2 comments:

  1. Jag med, jag med! Hade en naggande dröm om att vara en av dem som tog över till 2013, men det får bli ett annat år:) Kanske nästa...?

    /Anna

    ReplyDelete
  2. Jag håller tummarna för att det blir så! Kram Helena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...