Monday, October 22, 2012

Fullmånen den 29 oktober...

...faller i Oxens tecken. Och i mitt fall i det tionde huset, även kallat karriärshuset. Stjärnorna förbereder mig på att det jag startade vid nymånen i samma tecken, för sex månader sedan, nu ska få ett avslut.

Vid tiden för nymånen den 21 april befann jag och maken oss på underbara Maldiverna. Inte mycket som startades då. Tre veckor senare började jag dock maila manus på bred front. Om det räknas, så kan det nu vara dags för att se ett avslut. Det har ju varit osedvanligt tyst nu, även om jag förstår att manus nu läses av lektörer.

En fullmånen ger sina besked inom fyra dagar från den dag den faller. Det innebär att någonstans mellan den 25 oktober- 2 november kan det hända karriärrelaterade saker. Det är därför rätt lustigt att det är just den 25 oktober som min artikel i tidningen Allas publiceras. Kanske en bra början på vad denna fullmåne ska leverera, eller det enda som sker, vad vet jag.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...