Thursday, October 25, 2012

Min artikel i tidningen Allas och mer tidningar

Det känns som en riktig tidningsdag. Först trillade Tidningen Skriva ned i brevlådan, denna bläddrades igenom tillsammans med lunchsmoothien. Det bestående intrycket efter den snabbläsningen var att hela detta nummer har smittats av romance-feber; hur man skriver, vilka som skriver och hur hett det är just nu.


Sen kom det roligaste för mig, tidningen Allas nummer 44 där artikeln som jag har skrivit var med. Jag var väldigt nyfiken på bilderna för jag fick bara veta att tidningen skickat ut en fotograf för att träffa Ellinor Martinsson som jag skrev om. Jag tycker resultatet blev jättefint.



Kul att jag fick en chans att pusha för fellow writers samtidigt också.



Sådana här frilansuppdrag är verkligen så otroligt roliga och jag önskar att jag kunde få göra dem varenda dag! Ska nog ta den här fullmånen i akt för att slå ett extra slag för några andra artikelidéer jag har på lut.


5 comments:

  1. Vad kul, grattis! Ska bli spännande att läsa.

    ReplyDelete
  2. Åh, vad jag ska ladda upp inför helgen med spännande läsning.

    ReplyDelete
  3. Tack alla! Det var väldigt roligt och, som sagt, något jag skulle kunna göra varje dag! Kramar till er! Helena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...